Vergaderen in het Rijk van Nijmegen – 32 uurs vergaderarrangement

Bij dit 32 uurs vergaderarrangement is inbegrepen:

  • Ontvangst met koffie of thee en lekkernijen
  • Gebruik van de plenaire zaal, opstelling naar keuze
  • Gebruik van één flip-over met stiften en papier
  • Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
  • Ijswater & meeting mints in de zaal
  • Schrijfmateriaal en papier in de zaal
  • Gebruik van beamer met scherm (op basis van beschikbaarheid)
  • Assortiment frisdranken in de plenaire zaal op basis van nacalculatie
  • 2 Dagen luxe broodjeslunch of lunchbuffet
  • 1x Een 3-gangen diner
  • 1 Overnachting
  • 1x Een ontbijtbuffet

Prijs: vanaf € 208,50 p.p.

Op basis van minimaal 10 personen

De prijs van dit 32 uurs vergaderarrangement in het Rijk van Nijmegen is geldig tot en met 31 december 2023.

Vergaderlocatie in het Rijk van Nijmegen

Nabij het centrum van de historische stad Nijmegen vindt u ons Parkhotel. Gelegen midden in de prachtige natuur en toch zeer dichtbij de stad Nijmegen. De goede bereikbaarheid van het hotel, de gratis parkeergelegenheid en de variatie aan vergaderzalen en hotelkamers maken dit hotel uitermate geschikt voor elke bijeenkomst.

Faciliteiten

De schitterende omgeving van ons hotel zorgt ervoor dat u ongestoord kunt vergaderen en veel inspiratie op zal doen. Het hotel beschikt over de volgende faciliteiten:

Elke vergaderruimte beschikt over moderne audiovisuele apparatuur en airconditioning wat uitstekend bij uw vergadering of evenement aansluit. Bovendien is Fletcher Parkhotel Val Monte goed bereikbaar vanaf de snelweg en is er gratis parkeermogelijkheid voor 150 auto’s. In het hotel maakt u tevens gebruik van gratis WiFi.

Hotelkamers

In de buurt van de bruisende stad Nijmegen en de Duitse grens ligt Fletcher Parkhotel Val Monte. Het hotel in Berg en Dal is omgeven door heuvels en bossen en biedt een prachtig uitzicht over het natuurgebied de Ooijpolders in Gelderland.

Het hotel beschikt over 126 hotelkamers. Waardoor wij ook mooie meerdaagse bijeenkomsten voor u kunnen organiseren.