Energiek vergaderen in Brabant – Combineer uw meeting met leuke break

Bij dit Energiek vergaderarrangement in Brabant is inbegrepen:

  • Zaalhuur, beamer, scherm en flipover (8-uurs)
  • Gratis Wifi
  • Onbeperkt koffie, thee en mineraalwater
  • Twee maal een healthy break
  • Lunchbuffet met gezonde keuzes
  • Sportieve, ontspannende, energizer of teambuildingactiviteit van ca. 30-60 minuten*
  • Gebruik van fitnesscentrum voor, tijdens en na het de vergadering
  • Mogelijkheid tot douchen

Prijs: vanaf € 52,50 p.p. op basis van minimaal 10 personen.

De prijs van dit energiek vergaderarrangement in Brabant geldig tot 31 december 2023

Vergaderen met leuke Break

Combineer uw bijeenkomst met een leuke break. Kies bijvoorbeeld uit: een ontspannen yogasessie, (groeps)fitness, wandelprogramma met verschillende routes, spinning les, spierontspanningsoefeningen etc. De sessie wordt gegeven door een professionele sportinstructeur op locatie. We overleggen graag vooraf met u welke activiteit het beste bij uw groep past. Na de sessie komt u weer terug in de vergaderzaal met nieuwe energie om zo uw bijeenkomst goed af te ronden.

Zakelijke mogelijkheden

De zakelijke mogelijkheden zijn eindeloos. Voor vergaderingen, events en trainingen zijn zakelijke gasten bij ons aan het juiste adres. Wij zorgen dat uw zakelijke bijeenkomst een succes wordt.

Bent u op zoek naar een professionele locatie om meetings en events te organiseren? Dit 4-sterren hotel beschikt over 5 multifunctionele vergaderzalen en een boardroom. Dit zijn professionele zalen en uitermate geschikt voor trainingen, vergaderingen, congressen en presentaties. Het congrescentrum in Mill biedt u zalen waarin gevarieerd kan worden tussen 8 en 100 personen. Iedere zaal is voorzien van daglicht, Wi-Fi, climate controle en alle moderne audiovisuele apparatuur die nodig is voor een succesvolle meeting.

Praktische zaken op rij

  • Diverse ruimtes tot 1000 personen
  • Flexibele en naar wens aan te passen zaal
  • Bar en restaurant zijn exclusief af te huren
  • In-house catering met internationale keuken
  • In-house techniek, AV en ICT
  • Volop mogelijkheden met betrekking tot aankleding en decoratie
  • Professionele begeleiding door interne event manager
  • Parkeergarage bij het hotel